Известие

Collapse
No announcement yet.

След изгасяне остава захранен вентилатора за обдухване на купето?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • След изгасяне остава захранен вентилатора за обдухване на купето?

    След изгасяне остава захранен вентилатора за обдухване на купето?.Степените му работят.В положение"0" спира но постоянно свети лампичката за включен климатик.Това стана след подмяна в сервиз на датчика за температура на охладителната течност!Какво може да е?Благодаря предварително .145 Boxer.

  • #2
    ---
    Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 21:18.
    Арфа Ромео 146 1.6 боксер

    Comment


    • #3
      Незнам как е на боксера нали е със старото табло. Но при мен копчето с което се наглася каде да духа в купето има едно положение, което е последно за бързо обдухване на предното стъкло. Та когато го поставиш на тжа полойение се жклучва климатика и ми светва лампичкарта и като го преместиш на друго положение тя изкасва без да си натиснал копчето за климатика.

      Колега, моля положи малко старание в писането!
      tonov
      Last edited by tonov; d.m.y г., 22:19.
      sigpicAlfa Romeo 145 Junior 1.4 TS 103hp

      Comment


      • #4
        Нещо май са пообъркали по жиците Я се върни в сервиза да си оправят кашите.
        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

        Comment


        • #5
          ---
          Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 23:07.
          Арфа Ромео 146 1.6 боксер

          Comment


          • #6
            И аз така си мисля...
            Дефекта ми прилича на залепнал контакт на реле.
            Или дефект в контактния ключ, ама тогава трябва и други неща да си остават захранени.
            Само дето не съм сигурен дали има отделно реле за захранване на вентилатора в купето. Скоро правих един Фиат Браво, на който не му тръгваше вентилатора в купето и там имаше такова реле.
            Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
            Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

            Comment


            • #7
              След загасяне на автомобила колега.Не го карам от вчера, така че знам че там не трябва да има консумация иначе в противен случай клоко е да не го забележиш че върти вентилатора и от там знаем...Но наистина нещата отиват както пише колегата към залепнало реле.Има такова реле и аз го почиствах зимата когато беше обратният вариант не духаше!

              Comment


              • #8
                Един приятел с друга марка имаше подобен проблем преди време. Като е пуснал парното върти и вади ключа а колата продалжава да работи и като даде парното на 0 изгасва. Също ако не му е на някаква степен не искаше да пали. Оказа се проблем при монтирането на алармата. Ако си правил нещо по инсталацията скоро може някой да ти е омешал кабеляците...
                Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
                Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
                Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

                Comment


                • #9
                  Главния заподозрян е релето.Дали залепва или му се е скъсала пружината е все тая. Почни с него.
                  А с Ванката изобщо не съм съгласен!
                  Винаги "специалистите" могат да объркат нещо.
                  Особено, ако се постараят достатъчно!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment

                  Working...
                  X